Home > Uudised > Saaremaal toimus looduslaager

Saaremaal toimus 10.-12. augustil esmakordselt Eriolümpia looduslaager, kus ööbisime telkides, õppisime terveid eluviise ja tegelesime põnevate sportlike tegevustega. Esimesel päeval vaatasime üle Orissaare staadioni ainulaadse tamme, külastasime Risto Ränk Farmi ja tutvusime põnevate loomade ja lugudega, matkasime Koigi rabas, tantsisime zumbat. Teine päev oli pühendatud sportlaste enesehoolitsuse, enesekindluse ja heaolu teemadele. Marina Paddari juhitud loengud ja mängud olid avalöögiks sel aastal algavale sportlaste kaitsmise ja heaolu Erasmus projektile. Külastame Vikingi seiklusparki, panime proovile ronimisjulguse ja osavuse ning õhtupoolikul osalesime erinevates töötubades. Viimasel laagripäeval matkasime Püha Soobiku avastusterajal, külastame Kuressaaret ja tegime ringi ümber Kuressaare kindluse. Looduslaagrist võttis osa üle 20 osaleja. Osalejate sõnul jäi meelde praamisõit, ujumine, mängud, saun, hea toit, loomad, seikluspark, hea ilm ja palju muud. Aitäh peakorraldajale Marika Vakepeale, peaesinejale Marina Paddarile, Sakla Külaseltsile, osalejatele ja saatjatele!